55eren55 Ruyaninannesi benim bebeğime çok pişik yapmıştı bi de çok kaba duruyor beğenmedim hiç görümcem de kullanıyordu sleepy e geçti şimdi çok memnun sleepy den
Mircet Ruyaninannesi sızdırma pişik yapmmadı ama çok kalın ve kaba migros toptanda sleepy bimin beziyle aynı fiyata geliyor
YelizDmr Ruyaninannesi ben doğduğundan beri BİM’in bezini kullanıyorum memnunum sorun yaşamadım şu ana kadar
asliyigit07 Ben ilk oğlumda 2 yaşına kadar molfix kullandım çok memnundum. 2.bebegim doğduğundan beri arkadaş tavsiyesiyle bim bezini aldım daha ekonomik diye malûm fiyatlar yüksek bundan da memnunum.
Urasmom Ben sleepy ve molfix kullandım memnun kalmayınca bimin bezine geçtim. Pişik falan yapmadı ama baya kaba duruyordu. Şuan yeni baby turco aldım deneme amaçlı. İncecik ve çok güzel pişik de yapmadı. Bimin bezine geri dönmeyi düşünmüyorum.
_eay_ Ruyaninannesi Bence uygun fiyatlı bez arıyorsanız minies alabilirsiniz, BİM’in bezi çok pudralı genelde hassas bebeklerde pişik yapıyor
alerjikbebek Ruyaninannesi Ben doğduğu günden bugüne yani 8 ay 12 güne kadar kullandım hala kullanıyoruz hem ıslak havlusu çok çok güzel hem bezi çünkü kremli pişik de yapmıyor kokuda sizmada tavsiye ederim.
Gho-28 ilk doğduğunda sleep kullanıyordum sonra o sizdirma ve cok kaba geldi bir geçtim cok memnunum canim