surass elbet biraz ağırlığı oluyor bebekle ama ben taşıyabiliyorum. evet dediğiniz gibi araba kısa biraz ama ben 1.70 olduğum halde pek dezavantaj yaşamadım.. arabanın tek dezavantajı 1 yaşından sonra kullanılamıyor olması.. yani kullanılır küçülene kadar ama ayakları biraz dışarda kalıyor. oğlum 2 hafta sonra 1 yaşına girecek o yüzden satıyorum yoksa satmak istemezdim.. Allah nasib ederse diğer çocuklarımda kullanmak isterdim ama durumumuz çok sıkıştı o yüzden satmak mecburiyetindeyim