Miniklord merhaba. Benim oğlum da 2.5 yaşında 4 aydır görece yüksek fiyatlı olan bir kreşe gidiyor. Mühitimde yrüme mesafeli ve nispeten uyguj fiyatlı 3 okul olmasına rağmen biraz uzak ama yüksek ücretli yere verdim. Kendi bireysel öğretmenini çok seviyor, çok ilgili biri, okul da çok güzel bahçeli vs ancak diğer personeller ciddi negatif enerjili. Oğlum kapıda onları görünce girmek istemiyor. Bir de henüz 4 aydır okula gitmesine rağmen erken kayıt için baskı yapıyorlar. Erken kayıt yaptırsam bile ücret şuan ödediğimden +400 lira yüksek. Bu da yuzde 22 zamma tekabül ediyor. Böyle olması çok canımızı sıktı çünkü seneye okula gidecek bir de kardeşimiz var evde. 2 çocuk için çok yüksek fiyatlara denk geliyor. Başta yazdırırken iyi bir okul olmasını tercih ettim ama 100-200 lira zam olur diye tahmin ediyordum açıkçası. Şuanda çok kararsz kaldım ve ne yapmam gerektiğini bilemiyorum. Şu aşamada okul değiştirirsem daha fazla alışmadan, çok daha iyi olur çünkü okul ile her halükarda ayrılmak zorunda kalacağım bu fiyatlardan dolayı. Sizce ne yapmalıyım.