2 buçuk yıldır evliliğim bebeğim 1 yaşında . evlenmeden önce diş hekim asistanı olarak çalıştım bir kaç sene Evlendikten sonra işi bıraktım şuan boştayım ve son bir aydır kendimi çok gereksiz hissediyorum etrafımda ki herkes bir şekilde ama kendi işinde ama başka bir yerde çalışıyorlar . Bende artık birşeyler yapmak istiyorum kendi paramı kazanıp istediğim gibi harcamak daha doğrusu birşeyler başardığımı görmek . Bebeğim var kimseye güvenip bırakamam yani işçi olarak biraz zor hem eşim izin vermez . .sizce bu devirde ne işler yapılır?
Ve benim gibi olupta bir işin ucunu tutanlar GELSİN FİKİRLER ❤️