Merhaba arkadaşlar sezaryen doğum yapalı 2 Ay 20 gün oldu en son doğum öncesi ağda yaptırmıştım şimdide çok ihtiyacım var aslında ağdaya ama korkuyorum dikiş yerine bir zarar gelir diye sizler doğum sonrası ne zaman ağda yaptırdınız nasıl oldu agrı acı birsey oldu mu yazarsanız sevinirim