Mucizeemmmmm Bebeğim 3 ay 5 günlük mangal yapınca magal rtinin yağını , karpuzu ağzını sokup somurtuyorlar kayınbabam kaynanam bişeyde diyemiyorum bebek bu nr anlasın canı ceker falan diyorlar bişe olur mu ya böyke biraz tattırıyorlar diye
GoGirl Mucizeemmmmm niye demedigini anlamadim bebek senin illa bunlari soylerken kavga etmek gerekmiyor guzel dille soyleyin
Tospikkkk Mucizeemmmmm ilk altı ay sindirim sistemleri sadece anne sütü ve türevi formül mamayı sindirebilme özelliğine sahip o tarz enzimler üretilmiş durumda bebege yazık ediyorsunuz midesine yazık
Alpingo Mucizeemmmmm bebeği sen doğurdun ama laf edemiyorsun? Valla çok geriliyorum bu tarz postlara!
Alpingo Mucizeemmmmm geçen gün 10.5 aylık bebeğime kayınvalidem pasta veriyordu hayır anne dedim hemen geri çekildi kimse benim bebeğime bir şey veremez ya! 3 aylık bebeğe mangal ne!!!!!
Mucizeemmmmm GoGirl 5 çocuk büyütmüşler 2 de torun onlarda yapmışlar bunu şimdi söylesem demeyecekler mi biz 5 çocuk 2 torun büyüttük diye
SeraAslan Nasıl ya tepki vermeniz gerekir, onların alınması bebeğinizden kıymetli mi?Lütfen müsade etmeyin.Gerekirse bir gün sağlık ocağına gidip gelin kontrole alerjisi varmıs. Ek gıdaya geçene kadar bir sey vermemiz gerekmiş diyin.
deniz_s benim de 2 aylik bebegime gecen annemin esi anneme recel yalat azicik dedi ve benim annem kalkti recel yalatti yani bagirdim cagirdim vermicekdin diye bi anlami olmadi bazen delirmemek icin zor tutuyorum kendimi ama yarin kurtuluyorum bu evden sukur ki cocuk zaten gazdan kivranip duruyo kaka yapamiyo mama yiyo cunku ama kafalari basmiyo asla
Ayse_54 Mucizeemmmmm valla kucaklarına aldımı hafif salladıklarında bile uyarıyorum bide bişey tattırcaklar ortalık yıkılır
cokgezenti_30 Mucizeemmmmm barsak delinmesine kadar gider sonuçları ama siz kırmamak için birşey demeyin yinede böyle bi mantık var mı ya allah aşkına eskiler nasıl büyüttüklerini hatırlamazlar bile biz böyle yaptık demeyi çok iyi biliyorlar ne saçma onca yıl geçmiş üzerinden karpuz verdiklerini falan mı hatırlıyorlar nasıl iş ki hatırlasalar bile yaptıkları yanlışları hala devam ettirmek ne tehlikeli sizin de ses çıkarmamanız kabullenmezniz çok ilginç bunu bi doktorumuza da söyleyin özellikle et yağı ve karpuz verildiğini