Nesse benımde öyleydi cok normal. Daha cok minik illa aç oldugu anlamına gelmezki? Senın kokuna ,şevkatına,sevgine ve kendisini güvende hissetmesi için de emiyordur. Sadece aç oldugu için emmez bebekler.😊 Eger sütün azsa dereotu,en az 3 litre su,komposto,sulu yemekler,özellikle incir bunlar bende cok süt yapıyodu