Benim bebeğim de 3 buçuk aylık, geçen hafta ishal oldu mukuslu kaka yaptı ve kötü kokuluydu. Doktorumuz yediğim süt ürünü, çikolata, pasta, krema, tereyağ, kaymak vs gibi süt ürünlerinin girdiği gıdalar ya da dana eti yumurta ba gibi gıdalardan bazıları sebep olabilir dedi. Yediklerine dikkat ederek takip et dedi. Ben de o gün bisküvili pasta yapmıştım çikolatalı ondan yemiştim🤦♀️ Birkaç gündür Dikkat ediyorum herhangi bir sıkıntı görünmüyor hatta 2 gündür kaka yapmadı.