snm_ Merhaba kızlar bebeğim 6 ay 19 günlük. Şöyle ki tommee tippe su biberonu aldım ağzı yassı olanlardan bir türlü suyu içmek istemiyor nasıl sevdirebilirim?
DefneCeydak snm_ pipetli suluklardan alin onlarla deneyin birde , inanın daha rahat , bende sizinkinden almaya gitmiştim eczaneye ilk , eczacı pipetli önerdi o gün bugundur kullanıyoruz, istediği zaman alip içip bırakıyor.😉
iki_erkekannesi31 snm_ benimkide biberonda içmiuordu.6 aydan sonra hep çay bardağıyla verdim. Sık sık teklif ediyordum. Zaten belli bi aydan snra kendi istiyor su diye. Bende içiriyorum. Eline verince hep yerlere döküyor ne yazikkı
DefneCeydak snm_ youtubeden pipetle su içmeyi öğretmek diye bakın, evde pipet varsa bi deneyin, hemen kavriyolar zaten , ona göre alırsınız isterseniz..dökülme derdi yok akıtma derdi yok buyuk kolaylik 🤗
snm_ iki_erkekannesi31 seyahate çıkınca bardakla zorlanıyorum o yüzden biberona alıştırmak istiyorum. Umarım alışır