Aslan-123 Arkadaslar yogurdu neyle mayaliyorsunuz sütcüden aldigiz mayaylami yoksa baska biseyle mi bebegime de vericem bu yogurttan
zeynepela2 Aslan-123 yoğurdum ekşiyse sütçünün verdiğinide kullanıyorum . Sonra zaten o kendi yoğurdumdan maya yapıyorum
Epifenomen-gkc Aslan-123 bebeğime açık sütle yapılan hiçbir şey kullanmıyorum. Pastörize süt alıyorum migrostan içim marka activia probiyotik yogurt mayası kullanıyorum
Aslan-123 Epifenomen-gkc teskkurler ilk defa denicem sonrasinda bende pastorize alicam insaAllah yapabilirm umarim