Mama vermedim ama abartisit gece boyu memede kaldığını bilirim, sütüm yetmiyor sanmıştım hatta ama sağınca olduğunu anlamıştım . Bazen büyüme ataklarında çok emmek istiyorlar, gaz olabiliyor emerek rahatlayacağın8 bazen sadece temas istiyorlar veya dudak tiryakiliği :) ilk aylarda çok normal, her şeyin çözümünün emmek/memede durmak olduğunu düşünüyorlar çünkü