Hayalims Kızım 3 buçuk aylık doğum parasi iç in kızım 1 aylıkken başvurmuştuk ptt ye gittim ozaman daha yatmamış dedi tekrar bidaha gidemedin para orda durur mu yoksa geri cekiyolarmı
Durusu5 Hayalims kızım 3 aylık benimde başvuru zamanımızı hatılamıyorum ama geri gitmesin yaa hak sonuçta napalım çocukluyuz gidilmiyor işte 😒
Mutlubebis Hayalims ben aldığımda 5 aylık falandı kızım. Sanmıyorum geri çekeceklerini, sizin adınıza yatıyor o para sonuçta 🙄
Krm6321 Valla 4 bucuk ay oldu bende doğumdan bir ay sonra baş vurdum yatmadı mayista dedi de mayıs geldi geçti firsat bulamadım gidip bakmadım nolur bilemem umarım orda duruyordur halen. oğluma masraf edecektim o parayla
Hayalims Krm6321 bende kızıma biseyler alıcaktım yatmadı deyince tekrar gidemedim bebekle inşallah duruyordur
Mevakemaleyna Krm6321 benimde haziranin ilk haftasi dendi yarin gidip bakacam yattigi an cekip harçlık yapacağım kendime kocam geri odeyecek dogum paramı o benim hakkimmis oyle dio bakalim bakim
2Amom Kızım 6aylık geçen hafta çektim yeni ben. e devletten bakmıştım ödeme aşamasında diyordu gittim çektim.
Hayalims 2Amom e devlette ne diye yazıyorsunuz ben de bisey çıkmıyor adınıza dair ödeme yapılmamıştır yazıyor
Gc9098 Hayalims pttyi arayıp sorabilirsiniz cuma günü aramıştım yattığını öğrenince gidip vezneden aldım kimliğimle
Melek-k Hayalims ben hesap no verdim hepsi hesabıma yattı birkaç gün içinde, keşke sizde öyle yapsaydınız