Dmtsrbdk Merhaba, cuma günü kızımı çocuk gastroentorolojiye götüreceğim kilo almadığı için. Benim gibi kilo yüzünden bu bölüme giden varmı? Ne gibi bir tedavi uyguluyor, yada bir kere muayene yeterli oluyor mu?
Woody Dmtsrbdk kızımı başka bir sorundan götürmüştüm. Bizden önceki aile sanırım kilo sorunu için gelmişti. Özel beslenme programı ve takviye mama vermişti. Kapıda en son konuşurlarken bunu duymuştum yani
Cgnege44 Dmtsrbdk ne kadarlık bebeğiniz hicmi kilo almıyor bizdede kilo almama varda sonrkai kontrolde bakarız tekrar demişti doktor
Dmtsrbdk Cgnege44 bebeğim 10 aylık 7.200 gr. 3.180 doğmuştu. 4.ayından bu yana raporlu mama kullanıyoruz. Çok sık kaka yapıyor. Günde dört kez falan. Doktoru da büyük ihtimalle yedikleri kakası ile çıkıyor dedi. Bu sebeple gideceğiz bu bölüme
Cgnege44 Dmtsrbdk 15 aylığiz aynı durumda sayilirz 9 kiloyuz bizde genetik olarak busekilde olabilir dedi doktorumuz sonraki kontrolde aynı şekilde olursa çölyak bakalım dedi bizede
Cgnege44 Dmtsrbdk çok sık yapıyor başlarda süt alerjimiz vardı geçti şükür ama ne yese sonrasında çıkarıyor