14 aylık oğlum var saçı çok azdı ve düzensizdi bizde bir anda verdiğimiz bir kararla sıfıra vurdurduk saçını elektrikli süpürgeyi falan çok sevdiği için sesten etkilenmedi sessizce kucağımda oturup traşını oldu siz ne düşünüyorsunuz sıfır yaptırma konusunda