MMuratHan Kızlar 11 günlük bebeğim var bir saat içinde iki defa çok kustu neden böyle oldu ve geçirmek için ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olurmusunuz
eceunverkanra MMuratHan Cok beslenmis olabilir o yuzden kusmus olabilir fiskirir tarzda beslenmeden sonra mi kustu?
Yagmurunbebegi MMuratHan gazını çıkardığından emin ol, yedirdikten sonra hemen yatırma ve uzun bi süre karnına basma. Büyük ihtimal bebek reflüsü vardır benim kızımda da vardı 6 aydan sonra geçiyor, maksimum 1 yaş geçer endişelenme normal
Gzde07 MMuratHan olabilir canım fazla gelmiştir endişelenme ml olarak azalt istersen yenidoğan bebekler doyduğunu bilmiyor ne kadar verirsen hepsini içer
Nevanin_annesi MMuratHan gazini iyi alamamış olabilirsiniz. Fışkırır tarzda ise reflu olabilir. Reflu yatağında yatırın. Eğer yoksa yatağına eğim verin ve aralıklı sağına soluna yatırın bekledikten sonra 10 dk omzunuzda tutmanız gazini cikarmasina yardım eder. Fışkırır tarzda günde bir kaç kereden fazla kusarsa doktoruna bilgi verin. Susuz kalmasın.