Ay ya benimde 6 ay oldu sezeryan olali 4 ay hic şişlik ve kizariklik gecmedi sizliyordu ic dikisler sisme yapiyormus.biraz ev isi yaosam o bölge asagi dogru sisiyor ve icim agriyordu.zaten hala daha his yok o bölgede.aman zorunlu olmadikca hic bir anne sezeryani secmesin derim cok kötu bisey.benim ilk dogumum normaldi hic boyle sıkıntılar yasamadim hala daha duzelmis degil☹