alpyigit_annesi kırmızı toprak var canım ufak bi helva teneke kutusunda biraz ısıtıyorum aonra eski nevresim takımımı 8 parça yaptım bir de naylon kestim üstüste kundak şeklinde 4 parça bezi alıyorum 3 tanesini alta üçgen şeklinde yapıyorum naylonu da üçgen alıyorum ve üst tarafa bir üçgen bez daha yapıyorum en üste ısıttığım toprağı seriyorum bebeğimi alt tarafı çıplak yatırıyorum üstüne de elimle atıyorum bacaklarını düz yapıyorum sarıyorum sonra naylonu sonra diğer altındaki bezi yapıyorum sonra kollarını düz yapıyorum diğer alttaki iki bezle de sarıyorum düz bi şekilde kalıyor bebeğim ve sabaha kadar sadece acıktığında ağlıyor hiç gazı olmuyor şükür ve çok rahat uyuyor