alpyigit_annesi biz de aynı durumdayız, sab simplex, metsil, gripe water, biogaia, neofour kullandık, şu an anason kimyon da başladım kendim zaten başından beri kimyon anason rezene yapıp içiyorum, yediğime içtiğime dikkat ediyorum, üşütmeyeyim diye kışlık giyiniyorum, kiraz çekirdeği de koyduk, beyaz gürültüler vs herşeyi ama herşeyi yaptık, çocuk cerrahına gittik makat darlığı dediler rektal tuşe yaptık defalarca makatı düzeldi dedi doktor ama bebeğim düzelmedi, mahvoldu gazdan, şimdi son çare gastroenterelogdan randevu aldık bakalım ne olacak, doğduğundan beri gazlıyız, biraz hafifler gibi oluyor sonra gene kriz denemediğim masaj kalmadı, her hafta lavmanlar fitiller biz çok yorulduk burada bekleyeyim ben belki bir fikir görürüm