Bunu yeni öğrendim ve bilmeyenler vardır belki dedim. 28 güne kadar her hastane bebeğe bakmak zorunda SGK kendi karşılıyor. Testler de dahil. Sadece katkı payı ödedim kafama göre bir özele götürmüştüm orda öğrendim. Bazı hastaneler uygulamıyor ama hakkımızı bilmediğimizden yani.