Normal doğum yaptım ve doğumdan sonra kabızlık şikayetlerim başladı buna bağlı olarak hemoroid de ortaya çıktı tuvalete gitmek korkulu bi rüya oldu resmen benim için. Doğumdan sonra kabızlık ve bu tür şikayetler yaşayan oldu mu olduysa bu süreçte neler yaptınız acaba