Kubra4745 38 günlük bebeğim var ve sürekli çökelek kusmaya başladı ve kusmadan önce ağlıyor yaşayan var mı lütfen neden bilgi verebilir misiniz!!?😔😔
Berrakrks34 Kubra4745 benim bebeğim de aynı şekilde emdikten sonra çökelek gibi kusuyor🥺herkes fazlasını kusuyor diyor 🤷♀️Bazen de çok aşırı kusuyor
Morfrenk Kubra4745 peynir gibi kusması bebeğin midesi sütü güzel sindiriyor demek, yanı bu kötü bir şey değil hatta iyi🐤
okuyanannee Kubra4745 ay benim de öyle suyla karışık çökelek gibi bazen de aşırı fazla kusuyor ne içti de ne kayıyor diyorum bazen 1 ay 22 günlük benim ki
Morfrenk Ftmasanli olacak tabi çok normal , eğer aşırı aşırı şekilde sırf emdiği sütü direk çıkarmazsa fazlasını kusuyor demektir. Peynir gibi kusarsa da mide sindirimi güzel demektir
AslanIzmir35 Kubra4745 sütün tazzikli geliyosa çok emiyodur kusuyodur çökelek gibi kusması normal her bebek öyle kusar süt sonuçta içimizde mayalanıyo bide bebek kabızsa gazı varsa da kusar
Papatya03 Kubra4745 reflüsü olduğunu gösterir midede süt bekleyince peynirleşiyor ve reflü olunca süt ağzına geliyor
Gorkeminannesiii Kubra4745 öyle bişi oldugunu sanmıyorum kötü düşünme reflüde fışkırtarak kusar bebekler
Papatya03 Kubra4745 reflü birçok bebekte olur fışkırartak kusmak farklı birşey reflü de mideden az az gelir peynirleşmiş şekilde çokta korkunç birşey değil reflü yatağında yatıyor sürekli bizimki ama gene oluyor