popcap Kızlar gurbetteyim ailem gelemiyecek maalesef komşularım var ama onlar biri biriyle küs falan sizce dış çekimmi yaptırayım bana öneri verin yoksa evde masa süslemesi mi
Nesrincente popcap dıs cekım daha mantıklıyms ailenizde gelemıcekmıs zaten hem pandemi var dıs cekım daha ıyı bence
ilknurgoksu popcap dış çekim yaptır sonradan elinde çok güzel anı kalıyor🧚🏻♀️Evde de sen,eşin ve bebeginle pasta üflersiniz🧚🏻♀️