Bebeğim 2,5 aylık oldu artık uyku düzenine geçmeliyim geçmeliydem nasıl başlamalıyım ve gürültülü ortamda uyumasını ritercüh ediyorum ama ben yalnızım evde devamlı eşimde dışarda oluyor o yüzden ev sesiz oluyor nasıl ilerlememi tavsiye ediyorsunuz tecrübeli anneler uyku düzeni konusunda