Kızlar bebeğim 6.5 aylık uyutuyordum birden öyle bir kustu bütün koltuk kusmuk oldu, sonra temizlemeye götürdüğümde de koyu yeşil kaka yaptı. Ek gıdaya geçeli 20 gün oldu. Acaba üşüttü mü diye şüpheleniyorum sürekli kusup duruyor sabah anne sütü harici sadece yoğurt yemişti bu prebiyotikli mayaladığım yoğurttan yedikten sonra da yine aynı şekilde koyu yeşil kaka yapmıştı şu an acile götüreyim mi sizce ne yapmalıyım üşüttü mü besin zehirlenmesi ya da başka bir şey mi acaba