Rosaa Kızlar bebeğim 11 aylık az once mama sandalyesinden düştü sırt üstü tabi kafasını vurdu .suan normal hareketleri . Ama birşey olur mu varmı daha önce yasayan ?
Vanilya Rosaa Geçmiş olsun canım. Kafasını zemine mi çarptı? Yükseklik bayağı var mı? Doktoruna yaz bence haberi olsun.
Laden Rosaa kafasını vurdu mu? 3 saat uyutmayın gözlemleyin. Kusma, gözlerde kayma, halsizleşme gibi şeyler görürseniz hemen hastaneye başvurun. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Rosaa Mom0976 sagolun ya ne olduğunu anlamadan düştü. Benim hatam bağlamadan yemek vereyim dedim ne de olsa yanindayım diye ama benim ki çok hareketli .
Rosaa Laden sırt üstü düştü haliyle kafasini da vurmuş oldu. Şuan iyi gibi ama inşallah birşey olmaz . Teskkurler
Ahkalbim Rosaa Mama sandalyesi 50cm den yüksek olduğu için hasteneye götürüyorlar diye biliyorum bi gidin bakalım emniyet kemeri takılıyken mi düştü ben sürekli kemeri takıyorum ama tehlikeli mi oluyur