Smsnannesi 40günlüktü. Mama anne sütü gidiyodum. Hemen mamayı kesip sadece anne sütüyle devam ettik. Ben çok katı bi diyetteydim. (Alerji mamalarını yemedi)
bi ay az kilo aldı, bi ay normal, bi ay 1kgya yakın aldı.
gerileme olana kadar devam ettik. Gerileme de olmadı.