Smsnannesi çocuk doktorları bu konuda pek anlamıyorlar alerjisi olmasına rağmen bana hep kızarıkları geçer sıcaktan olmuştur dendi ama gastroentoloji bölümüne yönlendirince önce bir baştan hikayesini dinledi muane etti ve kan tahlili kaka tahlili yapılmıştı alerjisi olduğunu anlayıncada direk alerji doktoruna gittim çünkü olduğum hastanede deri testi vs yapılmıyordu yetersizdi deri testindende neye alerjisi olduğunu öğrenip ona göre diyete başlamıştım alerjiden süpheleniyorsanız hemen yeşil alanınızı açtırıp gidin beklemeyin