Handebl Merhaba anneler sağlık ocagını aradım 1. Ay aşısı için yarın vurdurmaya gideceğiz ama hemşire sarılık aşısı desi hebatit b aşısı olması gerekmiyormu bir hata mı var benim ilk çocuk saçma soru sorduysam kusura bakmayın ama merak ettim 😔