Merhabalar altı bucuk aylık bebeğim fışkırarak kusuyor yaklaşık 2 haftadir 2 günde bir. Ben usuttugunu düşünüyorum alsinda cunku havalar ısındı diye dışarı ciktik hep esiyordu ne kadar da korusak bilemedim. Yarin nasipse doktora götürecem yine de sormka istedim. Ek gida da reddimiz var. Bu durumu yasayan varsa paylasirsa sevinirim. Tesekkur ederim.