Kızlar bebeğim 10 aya giricek nerdeyse benden başkasında asla durmuyor evde baş başa olsak bile yanından ayrılmam la basıyor çığlığı ağlıyor asla bensiz durmuyor nasıl alıştırırım başına gelen oldumu acaba kaynanamda kendi annemde falanda durmuyor babasında bile dururken yanından ayrılsam ağlıyor