Kizlar ben sıtma geçirdim gece ama baska bir şikayetim yoktu hemen ertesi gün yakın bir tip merkezinde kan verdim crp yabi enfeksiyon 14 çıktı acilden doktor emziren anneler için olan bir antibiyotik verdi 8 gun once sezeryen oldugum icin yaradan olmus olabilir dedi. Cunku baska şikayetim yoktu.
kendi kadın doğumcuma yazdım oda sut kalmis olabilir memelerini boşaltmaya çalış dedi. Antibiyotiği de ateşin çıkmadığı sürece kullanma dedi. Boyle bir durumla karşılaşan oldu mu emziriyorum surekli