Merozz kilo vermenin tek yolu kişinin kilo vermek istemesidir. Yeğenim hep kilolu bir çocuktu yengem çok dikkat ederdi fakat anneannem bakıyordu yengem çalıştığı için gün icin de yeğenim ne isterse yapıliyordu kızartma abur cubur vs kimse kıyamıyordu . Yengem psikoloğa ve diyetisyene götürdü yeğenimi ama yeğenim yine gün içinde istediğini yiyordu çünkü kilonun kötü bir şey olduğunu düşünmüyordu. Bir gün okulda şişko diye dalga geçmişler ve çok üzülmüş o günden sonra kendi yemeyi bıraktı abur cuburu kesti su an çok zayıf değil ama en azından normal seviyede . Yani kardesinizi psikoloğa vs goturmeniz hicbir sey değiştirmeyecek hatta kendini daha kötü bile hissedebilir bence yapılması gereken su nacizane fikrim ilgisiz kaldığı için ve bunaldığı için yiyip kilo alıyor ise ona bir aktivite bulmaniz mesela kilo vermesi için diyetisyene değil basketbola voleybola yazdırmanız hem sosyallesir hem de zaten hareket ettikçe kilo verir . Ona bağlanacak bir şey bulun ki yemeklere bağlanıp stres atmasın sanatla sporla stres atsın.