Bebekgeliyor Günlerdir şurada gördüğüm postlar yüzünden kızımı otizm mi acaba diye dneemekten o kadar yoruldum ki. Bu platform önceden işime yarardı artık pskolojimi bozuyor. Çocuğu herşeyi yapmasına rağmen şüphelenen de var. Gerçekten gerilik olduğu halde konduramayanda. Şimdi burda kim size otizm veya otizm değil derse inanabileceksiniz ? Bu tür postlara artık son verin lütfen ya. Tam yok ya normal diyorum ulan bi post görüyorum haydaaa acaba benimkide mi..
umudum_var2 Bebekgeliyor cocugunuzda şüphe ettiğiniz bir durum yoksa acaba demenizi gerektirecek bir durum yoktur her anne burda fikir danışıyor bende çocuğumu normal kontrol amaçlı götürdüm %40 otizm dedi ama asla inanmyrm başka hastaneye daha götürcem insanlar ister istemez korkuyr çocukları için buraya da danışmak için eğer otizmli olan çocuklarmz varsa belirtileri nelerdi neydi diye de fikir almak için sormak için yazıyorlar elbetteki hastaneye gidilir her konuda nasl soruluyorsa bu konuda da sorulyr
Nimess57 Bebekgeliyor her çocuk kendine münhasırdır der annem 😇 tabi ki bi sorun varsa en yakın zamanda çözüme ulaşılmasında fayda var fakat paranoyak olmaya gerek yok bence
Ahimess07 Bebekgeliyor insanlar burayı ne için kullanıyor yardımlaşmak bilgi paylaşmak için. Madem rahatsız oluyorsunuz otizm başlığına tıklamayın sizde rahatsız olmazsınız. Artık günümüz hastalıkları o kadar çok çoğaldı ki insanlar araştırmak istiyor. Ve burası da büyük bir platform olduğu için böyle şeyler normal
Deletedmom0099 malesef sırf bu yüzden gelişim uzmanına götürdüm kızımı ve normal çıktı. postları okuyorum 6 aylık alkış bay bay yapan bebekleri var herkesin, benim kızım 11 aylık yapmıyor ama doktor alkışla otizm ne alaka istediği zaman yapar dedi mesela
Nzlshn umudum_var2 merhabalar..otizmin en belirgin özelliği göz teması olmamısıdır ya da çok kısa süreli olmasıdır ismine tepki vermemesidir konuşmada gecikme yaşına göre anlamlı cümle olmaması vs. ama bu demek değildirki bunlardan bi tanesi var kesin otizmli çok şüphe duyuyorsanız çocuk gelişimi uzmanına gösterebilirsiniz içinizi en çok onlar rahatlatır burda herkes kulaktan dolma bişeylerle fikir veriyo akıl karışıklığına sebep oluyorlar herkesin her konuda fikri vardır ama bilgisi olduğunu sanmıyorum
umudum_var2 Nzlshn 21 aylık bana göre bir belirtisi yok ben sadece normal bir kontrol amaçlı götürdüm aslında ama doktor ismini seslenince bakmak için baktığını sarkma eylemini de sarlmak için yaptığını yani sevindiği veya üzüldüğü için değil yapmak için yaptığını söyledi ama gönlüm hiç rahat degil oyun oynarkende tv izlerken de seslenince dönüp bakan ve gülen bir çocuk bana ve babasına sarlr öper 3 kelimelik cümle kuruyor meselâ anne su icicem gibi legolaryla oynamayı çok sever arabalarını çok sever onları sıraya dizer ve düzeninin bozulmasından hoşlanmaz üzerini giyeceği zaman iki seçenek sunarm birini seçer ve kendisi giyinmeye çalışır çoraplarını da kendinisi giyinmek ister ama olmayınca anne al diye bana verir ben giydiriym diye arkadaslaryla oyun kurar oynar sarlr kendinden küçükleri cici bebek diyerek sever ben çocuğumun otizmli olduğunu düşünmüyorum ama kafam karışık burdan birisi yazmıştı ki otizm olan çocuklar bir şeyi işaret ettiğimizde oraya bakmaz yüzünüze ve parmagnza bakar dedi ve benim oğlumda yüzüme bakyr mesela işaret ederek ıslak mendil getir bana diyorum oyuncak getiriyr
Bebekgeliyor Ahimess07 ben daha hiç sorusuna yanıt alabilen görmedim herkes doktora başvurmasını yazıyor. Anneyiz merak hali ister istemez okunuyor ve benim gibi bi sürü annenin psikolojisi bozuluyor eminim
Nzlshn umudum_var2 bakmıyor sadece oyuncak getiriyor demekki oyun istiyor bilerek getirmiyor olabilir çocukta aşırı hareket hırçınlık bağırma çağırma istemediği birleyen olduğunda saldırma size veya eşyaya bunlar yoksa ıslak mendil getirmedi diye çocuk ostistik olmaz bu forumda maalesef herbokolog arkadaşlarımız çok olduğundan akıl karışıklığından başka bişey değil gününüzü zehir etmeyin boş verin doya doya oynayın yavrucukla otizm bir yaşından sonra zaten kendini belli ediyo artık kör olmayanda anlar konduramaz insan evladına ama gerilik mutlaka belli eder kendini
umudum_var2 Nzlshn istediği birşey olmayınca kendini yere atıyor bagryr bana parmak sallyr kızıyor ama bunlar 2 yaş sendromunun da belirtileri çünkü etrafmzdaki yaşıtlarında da aynı şeyleri göryrm
umudum_var2 Nzlshn yok ben paranoya yapmyrm götürdgm doktordan emin olmadgm için başka bir doktorun daha görmesi gerektiğini düşünüyorum sadece post sahibi paranoya yapyr 🤷♀️