Adenalara Kızlar merhaba 2 yaşında kızım var sağ gözü 3 gün içinde kaydı yani şaşı kaldı . Hemen doktora götürdük gözlük tedavisine başlanıldı başına böyle bi durum gelen var mı ameliyat oldu mu?
Etibrownimm Adenalara çok geçmiş olsun kuzum Rabbim şifasını versin inş düzelecektir bilgim yok üstte kalsın
Dodonay Adenalara 6. Ayda bunun kontrolü oluyo. Sanırım götümediniz. Bandajla falan halledilebiliyo cok yeniyse
Adenalara Mehmetalininannesi evet 3 gün içinde oldu doktor darbe gördü mü dedi hayır dedim o zaman önceden beri varmış fark edilmemiş dedi ama resimlerine bakınca hafifse olsa fark ediliyor gibi
Mehmetalininannesi Adenalara benim yeğenimi gec farkettik is isten gecmisti ameliyat oldu 2 kere ama yine gormesine engel oldu. Simdi ameliyatla kaymasini durdurdular. Ama yine bakinca belli oluyor. Bize direk ameliyat ddiler hemen aldilar ameliyata. Size en azından gözlük baslamsilar gec kalinmamis
fatima Adenalara 6. ayda göz muayenesi yapılıyor yaptırmadınız mı ? ya çok şaşırdım eminim ki düzelecektir canım gözlük tedavisi ile. süreci ihmal etmeyin. canınızı sıkmayın geçmiş olsun 🌺
Adenalara Mehmetalininannesi yaaa çok üzüldüm allah yardımcınız olsun bize en az 6 sene kadar gözlük tedavisi dedi hergün 1 saaat sağlam gözü bantlanıyoruz çalışmayan göz çalışsın diye
Ozi18 yenibiranne ilk bir haftalık kontrolde zorunlu göz muayenesi var tıpkı işitme testi gibi. Hatta sağlık ocağındada sormaları lazım yaptırdınızmı diye. Birde 6 aylık olunca ikinci bir göz muayenesi daha oluyo.
yenibiranne Ozi18 ilk defa duydum. Hiç sormadılar. Hastanede bebeği götürdülerdi bi hiçbirşey de sormadılar topuk kanı alacağız sen gelme dediler. O gün baktılar sandım
fatima yenibiranne topuk kanı ayrı. kalça çıkıklığı ve göz muayenesi 2-3. ayında yapılıyor. asıl göz muayenesi 6. ayında yapılıyor
Ozi18 Adenalara o muayenelerde farkedilmesi gerekmiyomuymuş ihmal olabilirmi acaba? Bide eğer ihmal yoksa ve farkedilmiyosa o göz kontrollerini neden yaptırıyoruzki anlamadım. Neyse Allah şifa versin canım çok geçmiş olsun.