Busrapolat bende bu konuda biraz kararsızım ama 3 ana bir ara öğün şeklinde ilerliyorum. Yeterli oluyor mudur bilmiyorum ama sabah kahvaltı, öğlen çorba yapıyorum bazen sebze bazen tavuklu, bazen şehriyeli vs akşam da öğlen tavuklu bir şeyler verdiysem sebze yemeği yoğurt ya da koymalı bir şey verdiysem sebze kuru baklagil gibi denge kurmaya çalışıyorum. Ama ne kadar doğru yapıyorum bilmiyorum