duru2603 bizde 3 hafta önce yaptık. 2,5 aylıktı ilk 2 kez çiş yaparken ağladı sonra hiç ağlamadı çiş yapmasında da her hangi bir azlık görmedim aksine sünnet süresince çok emdiği için daha çok işedi. Doktoru da işedkçe iyileşecek sünneti demişti öyle de oldu 2. Gün hiç ağlamadı 1. Haftada geçti. Siz gözlemleyin tekrar. Beslenmesi aynı olmasına rağmen çiş az ise mutalaka doktorunuza sorun