Merhabalar;
bebeğim 2. ayını doldurmak üzere. Anne karnındaki yatış pozisyonuna daha çok meyili olduğu için bir süre sadece sağ tarafına yattı, doktor tavsiyesiyle sola da yatırdım sık sık. Ancak bebeğimi dik olacak şekilde başının arkasına doğru yatırmalı mıyım? Bunun için yastık (bıngıldak yastığı gibi
birşey normal değil) kullanmam gerekirse önerisi olan var mı?