1bebekbiranne Bebeklerinize kan ve demir ilacı ne kullaniyorsunuz özellikle memnun kalınan kan ve demir ilaclariniz neler biz demir olarak Devit-3 kan ilaci da vegaferon kullanıyoruz sağlık ocağı vermişti
esradgzl Ayalayay ikisini bir mi kullanıyorsunuz bizde sidefer kullanıyorz ama bize doktorumuz d vitamini biticek sidefere geçicez dedi de
Ayalayay esradgzl evet ikisini de kullanıyoruz . Biri devit3 diğeri kan damlası birbiriyle alakası yok . Sağlık ocağından vermişlerdi doktorumuz Ocean devit3 önerdi onu kullanmaya başladık . 4 .ayda da sidefere başladık. Nie öyle bişey demiş ilk defa duyuyorum
Ayalayay esradgzl sabah kalktığında devit3 veriyorum . Öğle vakti kan damlasını veriyorum . Kan damlasını emzirdikten 1 saat sonra veriyorum ardından 1 saat kadar da emzirmiyorum emiliminin iyi olması için