Bebeğim 5 aylık. Yaklaşık 10 gündür beni deli ediyor kendisi. Biberonla anne sütü alıyor. Acıktığını biliyorum, eminim. Sağıp veriyorum. Bağırıyor, biraz çekip bırakıyor. Eller kollar durmuyor. İttiriyor çekiyor çığlık atıyor. Evde hep çığlık çığlığa. Ya aç oldunu biliyorum ama hep gıcık gıcık içiyor böyle. Sessiz ortam filan da işe yaramıyor. Etrafta dikkat dağıtacak bir şey olmasa o kendi kendinin dikkatini dağıtıyor. Ağzına biraz süt alıp kafasını çeviriyor, gülüyor, bağırıyor. İçmesi de hiç 5 aylık bebek gibi değil. İştahlı değil. Valla bebeğimi beslemek dünyanın en zor işi olmaya başladı