hmrvkara Arkadaslar kızımla ben bağırsak enfeksiyonu geçiriyoruz eşimde sıkıntı yok kimseyle görüşmüyoruz hazır gıda tüketmiyoruz nasıl olduk anlamadım enfeksiyon sorunu yaşayan varmı ?
Ruzgargulu hmrvkara aynısını biz de yasiyoruz corona testimiz negatif çıktı ama enfeksiyon gecirdigimizi soylediler. Surekli wc deyim ben. Oğlum öyle değil ama dışkısı katı degil onun da..
Surprizkutusu hmrvkara Belirtileriniz neydi Benim bebegimde 2 yaşında. Suan sadece balgamli kanli kaka var. Keyfi cok yerinde
aybukemom hmrvkaraboğazdan indiyse test negatif çıkıyor en son zaten bağırsak enfeksiyonuna neden oluyor
hmrvkara Ruzgargulu evet benim kızımda öyle ilk gün çok kustu doktor iyi bişey dedi ishal kusmayı durdurmayın dedi ilaç ve probiyotik alıyoruz biraz toparladık Sizede çok geçmiş olsun..