Günaydın anneler ,bugün 2.geceyi atlattık bebeğim 7 ay 10 günlük . Eli 2 gündür sürekli ağzında ve salyası biraz daha çoğaldı . Dün gece de ateşi 38 i buldu . Genelde başı ağzının içi ellerinin içi ve koltuk altı ateşli . Benden başkasına gitmiyor babada bile durmuyor beni görünce ağlıyor muhtemelen diş eline verdiğim salatalığı yırtıyor çünkü . Doktor 5 saatte bir calpol verebilirsin dedi . Ilık suya da soktum ama bebeğim şimdi calpol versem 6 saat rahatlıyor ateşi düşüyor . Doktor hemşire yada bu durumu yaşayan anneler lütfen bu durum ne kadar sürüyor neler yapmalı bir bilgi verin . Kusma , ishal , Yemek yememe Yok . Lütfen bebeğimi rahatlatacak bir şey var mı bilgi verebilirseniz sevinirim .