Kızlar kızım 8 ay 9 günlük doğduğundan bu zamana kadar uyku sorunumuz hiç olmamıştı. Gündüz uykuları çok az oldu hep ama geceleri hep güzel uyudu ancak 3 gecedir sürekli bir mızırdama ile gözleri kapalı ağlıyor kendi tekrar uykuya dalamıyor. Kimi zaman pışpışla kimi zaman emzirerek geri uyuyor ancak 1 saat geçmeden gene aynı. Kızımın 2. Ayından berl süt alerjisi var yeni yeni açmaya başladım acaba ondan mı oldu diyorum yoksa diş daha çıkarmadı onun şeysi mi bu? Böyle birşey yaşayıp yardımcı olacak biri olursa çok sevinirim. Çünkü birden böyle olmasını anlayamıyorum😔