kubraF canımcım bende üç tane var (en büyük 9, iki numara 3 buçuk, en küçüğü daha 3 aylık) akşam kaçta yattıkları hiç fark etmiyor sabah erkenden ayaktalar işe gidecek olanlar bizden sonra kalkıyor vallaha 😊. Suan iki ve üç numara ile oturuyoruz az sonra büyük kızımda katılır bize 😆😆