Sndskrsn Suan varya sinirden saçımı basımı yolmak üzereyim yemin ediyorum artık akıl sağlığımı kaybedicem dört buçuk ta kalktı ve kesinlikle uykuya geri dönmüyor artık sinir krizi geçireceğim hergun aynı hergun ya 1 yaşında
1lina1anne Sndskrsn ahhh canim yemin ederim.ayniyiz bu postu ben actim sandim hergun bu saatte kqlkiyor asla sqsmaz artik biraktim sinirlenmeyi sakin olucam dedim ve sakinim deliriyordum artik susuyorum kalkiyor babasiylq namaza az oyaliyoruz bak simdide uyuyoruz 1.5 saat falan oyalaaniyorus
Edaela19 Sndskrsn bende aynı durumdayim 19 aylık kızım her sabah 4 5 gibi uyanıyor ve tekrar uykuya dalması çok uzun sürüyor ayağımda sallıyorum yatağına yatırınca ağlıyor ne zaman son bulacak bilmiyorum ama dayanacak gücüm kalmadığını hissediyorum 🤦😢
Alpingo Sndskrsn 10.5 aylık oğlumda hiç şaşmıyo 4.30 da kalkıyorr 6 ya kadar ayaktayız😬😬sinirlerim iyice bozuldu sanurım hep böyle devam etcek
Kdr-eren Sndskrsn 14 aylık ve bende dediğiniz gibi saçımı başımı yolma modundayım maalesef hergün aynı bebişiniz gece kaçta yatıyor gün içinde kaç saatlık kaç uyku yapıyor acaba Bi yerde hata mı yapıyorum diye soruyorum
Sinem16y Demekkı 1 yaş atağı gıbı bisey bu 😊bizde öyleyiz sabah ezanı okunurken kalkıyor 1 saat kadar yatak içinde oynadık şimdi sallıyorum inşallah uyucak
Alpingo Hilokiiii 9-9.30 gibi..ama doğduğundan beri hep aynı tutmaya çalıştım hep o saatte yatırxım banyo yaptırıp..gündüzde 11 de uyuyo 12.30 da kalkıyor,3 de yatıyor 16.30 da kalkıyor bu kadar
Kdr-eren Hilokiiii gündüz malesef tek uykuya düştü ikinciyi asla uyumuyor oda bir buçuk en fazla 2 saat uyuyor tabi onda da bir kaç kere uyanıp geri uyutarak akşam 21 yada 21 30da uyur defalarca da uyanır
BalarisiYusra Sndskrsn Ah çocuk bakmak çok sabır istiyor benim kızımda 1saat önce yataktan düştü döndürmüş kendini düştü onun sesine kalktık uykusunda ağlıyor ama asla gözünü açıp uyanmadı hatta bıraksam uyucaktı düştü diye mecbur uyandırdım bende 4.5dan beri ayaktayım
Bsr1825 Bende şuan ayağımda sallıyorum .14 aylık benimkide dediğiniz gibi en geç 5 te uyanıyor🤷bende acaba dis falanmi cikariyo diyordum ama bu aylarda böyle oluyo demekki 😆😆
Kdr-eren Bsr1825 ahh Ahh salladım ayağımda gözlerini bile kırpmayınca daha fazla dayanamayıp getirdim diğer odaya ama sürekli huysuz bugün gün nasıl geçer acaba
Bsr1825 Kdr-eren bizimkide işte yaşına girdiği zamandan beridir böyle hem uykusuz hem huysuz vallaha itiraf etmeliyim ki artık sabahları ağlaya ağlaya uyanıyorum
isilgorucu Benim bebeğim de şuan 6buçuk aylık doğduğundan beri 5 5buçukta uyanır bebeklerin çoğunluğu da böyle zaten o yüzden bu duruma kabullenmek en güzeli:)
Minikuzu Sndskrsn 17 aydan bildiriyorum tükendim… Doğduğu günden beri böyle gecede 12 de uyuyor 2,3,5 de uyanıyor 7 de uyuyup 9 da kalkıyor artık çocuk bile gözümde kararmış gün içinde 1 saat sadece uyuyor yemek mi yapayım ev mi temizliyim uyuyayım mı🥳
Mircan Minikuzu Allah’ım gücüne gitmesin ama bu 10 aydır benimde gözümde çocuk karardı artık asla düşünmüyorum ne gece uyur ne gündüz sürekli ağlar bazen cinnet geçirmemek için kendimi zor tutuyorum alt komşum atak huzursuzluk nedir hiç bilmez benim bebeğimle aynı ayda bebeği kiyaslamiyorum ama kadının beni her gördüğünde ben sen gibi zorluk çekmedim çocuğum hiç yormadi beni senin ki hiç uyumuyor sürekli sesi geliyor demesi hele deli ediyor beni
Urazinannesi2808 9 aylık olduk bizde aynıyız😞 çözüm bulan, doktoruna soran oldu mu aranızda. Acaba neden böylelermiş 😞
Kdr-eren Urazinannesi2808 doktora sordum canım uyku eğitimi ver dedi onlarda baya pahallı genel olarak kendim çabaladım olmadı baybay night damla var onu kullanıyorum uykuya geçişte biraz rahatlatıyor ama sık uyanması ve erken kalkmaya çözüm değil sütlü tahıllı rezeneli kaşık maması aldım dün onuda verdim yok yine erken kalktı çaresizce debeleniyorum