Kontrollerde kilo alımında sknti yok sadece geçen ay 20 günde 400 gram almis bana çok az geldi ama doktor bişey demedi boyu baş vebresi normal gelişimde. Yani böyle gece çiş yapmayınca acaba normal mi değil mi diye insan tedirgin oluyor. 24 saaatte toplamda 5-6 ıslak bez alıyorum