Kizlar ya ek gıdaya gectigimizden beri bebeğim gece sürekli uyanmaya başladi. Tadım yaptiriyorum daha okadar az verdim ki bide zeytinyağı da koydum hep. Midesi mi hazmetmiyor acaba. Normalde de kakasını sık yapan bı bebek değil yani kabız değil ama dört beş günde bir yapar felan. Bunlar mı etkiledi gazı var sürekli uykudan uyaniyo emerken soyleniyo 😔😔😔napicam