Merhaba anneler,
6 ay 28 günlük bir kızım var. 6.ayının başında alt iki dişi çıktı. Sadece dişinin çıktığı gün huzursuzluk yaptı geçti. Şimdi zaten doğru düzgün uyumayan bebeğim 1 haftadır en fazla 45 dkda bir uyanır oldu. Bugün ishal gibiydi. Ateşi yok ama kaç gündür özellikle akşamları kıyamet koparıyo. Ama nasıl çığlık! Sesinin şiddetinden kulaklarım titriyo. Alt dişi çıkan bebeğin üst dişleri ne zaman sonra çıkar? Ağzına baktım kızarıklık şişlik de yok. 7. Ay atağı mı yoksa diş mi anlamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.☺️