Kızlar çok gür saçlarım vardı önceden zamanla düzleştirici maşa derken üstüne kuaför faciası ara makas attı ve saçlarım enseden kısacık diğer tarafları uzun hamilelikte toparlanmıştı saçlarım ama doğum sonrası dökülme çok oldu bide gittim üstüne boya işine girdim uçları yandı lastik gibi oldu düzleştirici kullanmasam saçlarım insan içine çıkacak halde değil😢
Öncelikle düzleştirici bırakmam lazım biliyorum ve uçlardan kesme şart. Revox at kuyruğu şampuan, dax süpergro ve şu trendyolda reklam verip durdukları boom Hindistan cevizi yağından kullanmaya başladım.
Sizlerin kullanıp memnun kaldığınız serum şampuan bakım yağları neler ?