2 aylık bebeğim var kızlar bu gün arabada kucağıma almak isterken sert bir cisime kafasını yani alnının yan kısmını vurdumok ağladı çabuk sakinleşti ama çok az şişti o bölge çok korktum be yapacağımı şaşırdım vicdanım sızladı içim hiç rahat değil birşey olmuşmudur diye içim içimi yiyor uykum gelmiyor sonrasında rahattı uyudu emdi akşama doğru duş aldırdım uyudu şuan da rahat ama aksi bir durum varsa nasıl anlatım beyin sarsıntısı yada beyin kanaması vs gibi aklıma herşey geliyor