Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük Buda 4. Ay atağına dahil mi yoksa başka bişey mi bilemedim 🤷♀️ bu gece sürekli ama sürekli uykusunda ağlıyo yarım saate bir ama çığlık çığlığa bir ağlama değil sızlanıyor gibi 😢 normalde şuan gece beslenmesi yapması lazım mamasını hazırladım ama içmiyor . Emziğini verdim onu aldı ve geri daldı uykuya . Neden oluyor bilen var mı . Biyeri filanmı ağrıyorki 🙄 beyaz gürültüyü açtım bu arada onun sesine uyuyo biraz